155172
Książka
W koszyku
Zawiera: Przekład kolaboratywny : nowy model procesu tłumaczenia i edukacji translatorskiej / Barbara Lewandowska-Tomaszczyk ; The power of argumentation is shaping political discourse : a case study of a political talk show interview / Anna Kuzio ; Realia in culture and language (based onAmerican English) / Marcin Trojszczak ; The role of practicum in dealing with the lesson planning paradox / Anna Bąk-Średnicka ; The implicit-explicit distinction in foreign language learning / Irena Czwenar ; Indywidualizacja pracy z uczniem zdolnym na lekcjach języka angielskiego w gimnazjum / Karolina Ditrych ; Praca z uczniem dyslektycznym na zajęciach języka angielskiego na poziomie wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej - utrwalenie nowego słownictwa z zastosowaniem Metody Multisensorycznej / Iwona Gryz ; Analiza ocen wypowiedzi pisemnych licealistów wykonanych przez studentów specjalizacji nauczycielskiej filologii romańskiej / Anna Kucharska ; Autorska metoda nauczania języków obcych Joanny Lesień - od teorii do praktyki / Joanna Lesień ; Trainee teachers of English faced with learners’ writing : theory versus reality / Halina Majer ; Kształcenie nauczycieli języków obcych - najważniejsze aspekty przygotowania przyszłego warsztatu pracy / Sylwia Rapacka-Wojtala ; Zżółknięty żeleźniak przy Alei Trzech Wieszczów - czyli o jednej z przyczyn rezygnacji cudzoziemców z ćwiczenia poprawnej wymowy / Michalina Biernacka ; Słowotwórstwo w serii podręczników do nauczania języka polskiego jako obcego „Hurra!!! Po polsku” / Mateusz Gaze ; Stare czy nowe? - polskie podręczniki do nauczania języka polskiego jako obcego w oczach cudzoziemców / Paula Góralczyk-Mowczan ; Rola portalu społecznościowego Facebook w nauczaniu języka polskiego jako obcego / Paula Góralczyk-Mowczan ; Zaburzenia spójności w tekstach pisanych przez obcokrajowców / Magdalena Karasek
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110457 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Zawiera: Przekład kolaboratywny : nowy model procesu tłumaczenia i edukacji translatorskiej / Barbara Lewandowska-Tomaszczyk ; The power of argumentation is shaping political discourse : a case study of a political talk show interview / Anna Kuzio ; Realia in culture and language (based onAmerican English) / Marcin Trojszczak ; The role of practicum in dealing with the lesson planning paradox / Anna Bąk-Średnicka ; The implicit-explicit distinction in foreign language learning / Irena Czwenar ; Indywidualizacja pracy z uczniem zdolnym na lekcjach języka angielskiego w gimnazjum / Karolina Ditrych ; Praca z uczniem dyslektycznym na zajęciach języka angielskiego na poziomie wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej - utrwalenie nowego słownictwa z zastosowaniem Metody Multisensorycznej / Iwona Gryz ; Analiza ocen wypowiedzi pisemnych licealistów wykonanych przez studentów specjalizacji nauczycielskiej filologii romańskiej / Anna Kucharska ; Autorska metoda nauczania języków obcych Joanny Lesień - od teorii do praktyki / Joanna Lesień ; Trainee teachers of English faced with learners’ writing : theory versus reality / Halina Majer ; Kształcenie nauczycieli języków obcych - najważniejsze aspekty przygotowania przyszłego warsztatu pracy / Sylwia Rapacka-Wojtala ; Zżółknięty żeleźniak przy Alei Trzech Wieszczów - czyli o jednej z przyczyn rezygnacji cudzoziemców z ćwiczenia poprawnej wymowy / Michalina Biernacka ; Słowotwórstwo w serii podręczników do nauczania języka polskiego jako obcego „Hurra!!! Po polsku” / Mateusz Gaze ; Stare czy nowe? - polskie podręczniki do nauczania języka polskiego jako obcego w oczach cudzoziemców / Paula Góralczyk-Mowczan ; Rola portalu społecznościowego Facebook w nauczaniu języka polskiego jako obcego / Paula Góralczyk-Mowczan ; Zaburzenia spójności w tekstach pisanych przez obcokrajowców / Magdalena Karasek
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zawiera: Przekład kolaboratywny : nowy model procesu tłumaczenia i edukacji translatorskiej / Barbara Lewandowska-Tomaszczyk ; The power of argumentation is shaping political discourse : a case study of a political talk show interview / Anna Kuzio ; Realia in culture and language (based onAmerican English) / Marcin Trojszczak ; The role of practicum in dealing with the lesson planning paradox / Anna Bąk-Średnicka ; The implicit-explicit distinction in foreign language learning / Irena Czwenar ; Indywidualizacja pracy z uczniem zdolnym na lekcjach języka angielskiego w gimnazjum / Karolina Ditrych ; Praca z uczniem dyslektycznym na zajęciach języka angielskiego na poziomie wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej - utrwalenie nowego słownictwa z zastosowaniem Metody Multisensorycznej / Iwona Gryz ; Analiza ocen wypowiedzi pisemnych licealistów wykonanych przez studentów specjalizacji nauczycielskiej filologii romańskiej / Anna Kucharska ; Autorska metoda nauczania języków obcych Joanny Lesień - od teorii do praktyki / Joanna Lesień ; Trainee teachers of English faced with learners’ writing : theory versus reality / Halina Majer ; Kształcenie nauczycieli języków obcych - najważniejsze aspekty przygotowania przyszłego warsztatu pracy / Sylwia Rapacka-Wojtala ; Zżółknięty żeleźniak przy Alei Trzech Wieszczów - czyli o jednej z przyczyn rezygnacji cudzoziemców z ćwiczenia poprawnej wymowy / Michalina Biernacka ; Słowotwórstwo w serii podręczników do nauczania języka polskiego jako obcego „Hurra!!! Po polsku” / Mateusz Gaze ; Stare czy nowe? - polskie podręczniki do nauczania języka polskiego jako obcego w oczach cudzoziemców / Paula Góralczyk-Mowczan ; Rola portalu społecznościowego Facebook w nauczaniu języka polskiego jako obcego / Paula Góralczyk-Mowczan ; Zaburzenia spójności w tekstach pisanych przez obcokrajowców / Magdalena Karasek
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Uwaga dotycząca języka
Część prac w języku angielskim.
Uwaga dotycząca proweniencji
Egzemplarz obowiązkowy od UJK.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej