155656
Książka
W koszyku
Dobro popłaca to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Książka zawiera praktyczne rady dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej. Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona jak - przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną - wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami - organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie - zmienić podejście do biznesu aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat - radzić sobie z cynikami i krytykami którzy na pewno się pojawią. Dzięki książce Dobro popłaca możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski. [źródło opisu: https://dedalus.pl/biznes-nauki-ekonomiczne/dobro-poplaca-inicjatywy-marketingowe-i-korporacyjne-dzieki-ktorym-swiat-staje-sie-lepszy-a-zyski-rosna-philip-kotler-twarda].
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116318 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Good works! : marketing and corporate initiatives that build a better world... and the bottom line, 2012
Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy...a zyski rosną
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Dobro popłaca to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Książka zawiera praktyczne rady dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej. Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona jak - przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną - wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami - organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie - zmienić podejście do biznesu aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat - radzić sobie z cynikami i krytykami którzy na pewno się pojawią. Dzięki książce Dobro popłaca możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski. [źródło opisu: https://dedalus.pl/biznes-nauki-ekonomiczne/dobro-poplaca-inicjatywy-marketingowe-i-korporacyjne-dzieki-ktorym-swiat-staje-sie-lepszy-a-zyski-rosna-philip-kotler-twarda].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej