155657
Książka
W koszyku
(Biblioteka Literacka "Poznańskich Studiów Polonistycznych", ISSN 1427-9118 ; t. 61)
Niniejsza pozycja opisuje koncepcję multimedialnego kształcenia polonistycznego i związany z nią model hybrydowego e-podręcznika języka polskiego do liceum. Autor pracy prezentuje badania efektywności dydaktycznej e-podręcznika w szkole. Opisuje też swoje refleksje dotyczące roli multimediów w polonistyce i w edukacji. źródło opisu: http://psp.amu.edu.pl
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112628 (1 egz.)
Strefa uwag:
opis modelu hybrydowego e-podręcznika języka polskiego do liceum i badanie jego efektywności dydaktycznej w szkole
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 150-156.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Niniejsza pozycja opisuje koncepcję multimedialnego kształcenia polonistycznego i związany z nią model hybrydowego e-podręcznika języka polskiego do liceum. Autor pracy prezentuje badania efektywności dydaktycznej e-podręcznika w szkole. Opisuje też swoje refleksje dotyczące roli multimediów w polonistyce i w edukacji. źródło opisu: http://psp.amu.edu.pl
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej