157032
Book
In basket
(Onepress Small Business)
Wypromuj się albo zgiń!Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji.Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.:* jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm,* co robić, a co sobie odpuścić,* jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes.Przekonasz się także, że stare metody nadal działają, a nowe można wspaniale zaprząc do pracy na Twoją rzecz.A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii… [źródło opisu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/281737/promocja-reklama-i-public-relations-w-malej-firmie].
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 116307 (1 egz.)
Notes:
Reklama i public relations w małej firmie
Summary, etc.
Wypromuj się albo zgiń!Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji.Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.:* jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm,* co robić, a co sobie odpuścić,* jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes.Przekonasz się także, że stare metody nadal działają, a nowe można wspaniale zaprząc do pracy na Twoją rzecz.A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii… [źródło opisu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/281737/promocja-reklama-i-public-relations-w-malej-firmie].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again