155818
Książka
W koszyku
(Inspiracje Edukacyjne)
W publikacji syntetycznie omówiono problematykę komunikowania się podmiotów systemu oświaty począwszy od komunikacji wewnątrzszkolnej, a kończąc na komunikacji organów zewnętrznych szkoły. Oryginalne omówienie zagadnień języka komunikacji, jego funkcji w planowaniu, realizacji i ewaluacji przedsięwzięć podejmowanych w systemie oświaty umocowanych w prawie – przedstawione w opracowaniu – pomoże czytelnikowi w nawiązywaniu kontaktów między podmiotami systemu, wymianę informacji, a nawet wypracowanie własnych form i sposobów komunikacji aż po wspólne rozwiązywanie problemów. W poradniku szczególną uwagę zwrócono m.in. na takie zagadnienia, jak: umiejętność skutecznego porozumiewania się dyrektora z nauczycielami i innymi pracownikami szkoły, kanony przekazu informacji powszechnej i urzędowej; znaczenie wystąpień publicznych; nowoczesny model komunikacji poziomej i pionowej w oświacie. Autorzy przywiązują także dużą wagę do konieczności ciągłego budowania wzajemnych relacji między podmiotami oświaty w procesie zarządzania. źródło opisu: od wydawcy
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 112330 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 225-229, netografia na stronach 231-232.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
W publikacji syntetycznie omówiono problematykę komunikowania się podmiotów systemu oświaty począwszy od komunikacji wewnątrzszkolnej, a kończąc na komunikacji organów zewnętrznych szkoły. Oryginalne omówienie zagadnień języka komunikacji, jego funkcji w planowaniu, realizacji i ewaluacji przedsięwzięć podejmowanych w systemie oświaty umocowanych w prawie – przedstawione w opracowaniu – pomoże czytelnikowi w nawiązywaniu kontaktów między podmiotami systemu, wymianę informacji, a nawet wypracowanie własnych form i sposobów komunikacji aż po wspólne rozwiązywanie problemów. W poradniku szczególną uwagę zwrócono m.in. na takie zagadnienia, jak: umiejętność skutecznego porozumiewania się dyrektora z nauczycielami i innymi pracownikami szkoły, kanony przekazu informacji powszechnej i urzędowej; znaczenie wystąpień publicznych; nowoczesny model komunikacji poziomej i pionowej w oświacie. Autorzy przywiązują także dużą wagę do konieczności ciągłego budowania wzajemnych relacji między podmiotami oświaty w procesie zarządzania. źródło opisu: od wydawcy
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej