155785
Książka
W koszyku
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci)
Prezentowany przewodnik dla nauczyciela odnosi się do treści nauczania zawartych w publikacjach Renaty Naprawy i Alicji Tanajewskiej Uczę się samodzielności. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym (cz. 1: Samoobsługa, cz. 2: Uspołecznienie, cz. 3: Sfera poznawcza). Umożliwi nauczycielom monitorowanie realizacji podstawy programowej uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; zaplanowanie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego dla swojego ucznia; zapis tematów realizacji zajęć w dziennikach lekcyjnych. źrodło opisu: odwydawcy
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112296 (1 egz.)
Strefa uwag:
przewodnik dla nauczyciela
Uwaga ogólna
Odnosi się do treści nauczania zawartych w publikacjach Renaty Naprawy i Alicji Tanajewskiej: Uczę się samodzielności : karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym (cz. 1: Samoobsługa, cz. 2: Uspołecznienie, cz. 3: Sfera poznawcza).
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Prezentowany przewodnik dla nauczyciela odnosi się do treści nauczania zawartych w publikacjach Renaty Naprawy i Alicji Tanajewskiej Uczę się samodzielności. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym (cz. 1: Samoobsługa, cz. 2: Uspołecznienie, cz. 3: Sfera poznawcza). Umożliwi nauczycielom monitorowanie realizacji podstawy programowej uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; zaplanowanie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego dla swojego ucznia; zapis tematów realizacji zajęć w dziennikach lekcyjnych. źrodło opisu: odwydawcy
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej