155552
Książka
W koszyku
Treść publikacji wnosi nowe spojrzenie na zagadnienia z zakresu dydaktyki. Przedstawione kwestie w kontekście dorobku naukowego i programowego pracowników Katedry Dydaktyki wypełniają lukę w literaturze naukowej, ważnej dla rozwijania myśli pedagogicznej, w tym dydaktyki jako subdyscypliny pedagogiki. Uważam, że książka jest wartościową pozycją dla poznawania, upowszechniania dorobku dydaktyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz inspiruje do po-głębienia znajomości problemów prezentowanych w pracy. Źródło opisu: https://wydawnictwo.umcs.eu/produkt/5458/budowanie-znaczen-dydaktyki-w-szescdziesiata-rocznice-powstania-katedry-dydaktyki-instytutu-pedagogiki-uniwersytetu-marii-curie-sklodowskiej-w-lublinie.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115205 (1 egz.)
Strefa uwag:
W sześćdziesiątą rocznicę powstania Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 263-266 i bibliografie, netografie przy większości prac.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Treść publikacji wnosi nowe spojrzenie na zagadnienia z zakresu dydaktyki. Przedstawione kwestie w kontekście dorobku naukowego i programowego pracowników Katedry Dydaktyki wypełniają lukę w literaturze naukowej, ważnej dla rozwijania myśli pedagogicznej, w tym dydaktyki jako subdyscypliny pedagogiki. Uważam, że książka jest wartościową pozycją dla poznawania, upowszechniania dorobku dydaktyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz inspiruje do po-głębienia znajomości problemów prezentowanych w pracy. Źródło opisu: https://wydawnictwo.umcs.eu/produkt/5458/budowanie-znaczen-dydaktyki-w-szescdziesiata-rocznice-powstania-katedry-dydaktyki-instytutu-pedagogiki-uniwersytetu-marii-curie-sklodowskiej-w-lublinie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej