156647
Book
In basket
Treść publikacji wnosi nowe spojrzenie na zagadnienia z zakresu dydaktyki. Przedstawione kwestie w kontekście dorobku naukowego i programowego pracowników Katedry Dydaktyki wypełniają lukę w literaturze naukowej, ważnej dla rozwijania myśli pedagogicznej, w tym dydaktyki jako subdyscypliny pedagogiki. Uważam, że książka jest wartościową pozycją dla poznawania, upowszechniania dorobku dydaktyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz inspiruje do po-głębienia znajomości problemów prezentowanych w pracy. Źródło opisu: https://wydawnictwo.umcs.eu/produkt/5458/budowanie-znaczen-dydaktyki-w-szescdziesiata-rocznice-powstania-katedry-dydaktyki-instytutu-pedagogiki-uniwersytetu-marii-curie-sklodowskiej-w-lublinie.
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 115205 (1 egz.)
Notes:
W sześćdziesiątą rocznicę powstania Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 263-266 i bibliografie, netografie przy większości prac.
Summary, etc.
Treść publikacji wnosi nowe spojrzenie na zagadnienia z zakresu dydaktyki. Przedstawione kwestie w kontekście dorobku naukowego i programowego pracowników Katedry Dydaktyki wypełniają lukę w literaturze naukowej, ważnej dla rozwijania myśli pedagogicznej, w tym dydaktyki jako subdyscypliny pedagogiki. Uważam, że książka jest wartościową pozycją dla poznawania, upowszechniania dorobku dydaktyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz inspiruje do po-głębienia znajomości problemów prezentowanych w pracy. Źródło opisu: https://wydawnictwo.umcs.eu/produkt/5458/budowanie-znaczen-dydaktyki-w-szescdziesiata-rocznice-powstania-katedry-dydaktyki-instytutu-pedagogiki-uniwersytetu-marii-curie-sklodowskiej-w-lublinie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again