155529
Książka
W koszyku
"Czytam sylabami. Pierwsze kroki w nauce czytania" polecamy dzieciom, które rozpoczynają naukę czytania oraz tym, które mają z czytaniem kłopoty. Zastosowana w książce metoda sylabowa jest jedną z najskuteczniejszych. Sylabizowanie eliminuje głoskowanie i ułatwia rozumienie czytanego wyrazu. Ćwiczenia nie nużą, ale rozwijają spostrzegawczość i koncentrację. Dziecko rozpoczyna zabawę od prostych przykładów i przechodzi do trudniejszych. Dzięki naklejkom nauka łączy się tu z zabawą. "Czytam sylabami" to książka na dobry początek. Czytając ze zrozumieniem, dziecko szybciej i chętniej się uczy. Źródło opisu: https://www.aksjomat.com/ksiazki-edukacyjne/3577-czytam-sylabami-pierwsze-kroki-w-nauce-czytania-wydanie-iii.html.
Dla dzieci w wieku 4-6 lat.
Duża czcionka.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 115381 F (1 egz.)
Strefa uwag:
Pierwsze kroki w nauce czytania
Uwaga ogólna
Tekst także na stronie 2. okładki.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
"Czytam sylabami. Pierwsze kroki w nauce czytania" polecamy dzieciom, które rozpoczynają naukę czytania oraz tym, które mają z czytaniem kłopoty. Zastosowana w książce metoda sylabowa jest jedną z najskuteczniejszych. Sylabizowanie eliminuje głoskowanie i ułatwia rozumienie czytanego wyrazu. Ćwiczenia nie nużą, ale rozwijają spostrzegawczość i koncentrację. Dziecko rozpoczyna zabawę od prostych przykładów i przechodzi do trudniejszych. Dzięki naklejkom nauka łączy się tu z zabawą. "Czytam sylabami" to książka na dobry początek. Czytając ze zrozumieniem, dziecko szybciej i chętniej się uczy. Źródło opisu: https://www.aksjomat.com/ksiazki-edukacyjne/3577-czytam-sylabami-pierwsze-kroki-w-nauce-czytania-wydanie-iii.html.
Dla dzieci w wieku 4-6 lat.
Duża czcionka.
Uwaga dotycząca finansowania
Zakupiono ze środków NPRCz w 2023 r. - sygnatura 115381 F
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej