155802
Książka
W koszyku
Badania społeczne w praktyce / Earl Babbie ; przekład: Fabian Tryl. - Wydanie II. - Warszawa : PWN, 2024. - XXXI, [1], 549 stron : ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Nowe wydanie jednego z najważniejszych podręczników na świecie do socjologii i przedmiotów społecznych. Obejmuje całość podstawowej wiedzy metodologicznej (filozofia nauki, struktura procesu badawczego, typy obserwacji, analiza danych, techniki badawcze, etyka badań społecznych). Pokazuje, jak przygotować i prowadzić badania społeczne. Wprowadza w teorię i paradygmaty badań społecznych. Omawia strukturę procesu badawczego, typy obserwacji i sposoby analizy danych. Przedstawia problemy etyczne i społeczny kontekst badań. Posiada przejrzysty układ treści oraz użyteczne załączniki przybliżające praktykę badań społecznych. Książka przeznaczona jest dla studentów socjologii, nauk społecznych, nauk politycznych oraz dziennikarstwa. Jest również niezbędnym źródłem wiedzy dla osób zajmujących się badaniem rynku, opinii publicznej, marketingiem, analizą informacji i reklamą. [źródło opisu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5112822/badania-spoleczne-w-praktyce].
Status dostępności:
Czytelnia Piotrków
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 116395 W F (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Practice of social research, 1975
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The practice of social research.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 521-536. Indeksy.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Nowe wydanie jednego z najważniejszych podręczników na świecie do socjologii i przedmiotów społecznych. Obejmuje całość podstawowej wiedzy metodologicznej (filozofia nauki, struktura procesu badawczego, typy obserwacji, analiza danych, techniki badawcze, etyka badań społecznych). Pokazuje, jak przygotować i prowadzić badania społeczne. Wprowadza w teorię i paradygmaty badań społecznych. Omawia strukturę procesu badawczego, typy obserwacji i sposoby analizy danych. Przedstawia problemy etyczne i społeczny kontekst badań. Posiada przejrzysty układ treści oraz użyteczne załączniki przybliżające praktykę badań społecznych. Książka przeznaczona jest dla studentów socjologii, nauk społecznych, nauk politycznych oraz dziennikarstwa. Jest również niezbędnym źródłem wiedzy dla osób zajmujących się badaniem rynku, opinii publicznej, marketingiem, analizą informacji i reklamą. [źródło opisu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5112822/badania-spoleczne-w-praktyce].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej