155630
Książka
W koszyku
Jak zachować porządek w klasie / Hans-Peter Nolting ; przekład Marian Leon Kalinowski. - Wydanie pierwsze w języku polskim. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 131, [1] strony ; 21 cm.
(Pedagogika - Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
(Problemy w Klasie)
Każdy nauczyciel w swej pracy dydaktycznej spotkał się z problemem zakłócania porządku w klasie spowodowanego znudzeniem uczniów podczas lekcji czy niezrozumieniem zasad relacji nauczyciel - uczeń przez wychowanków. Warto zastanowić się nad wspólnym z uczniami ustaleniem reguł dyscypliny w klasie, nad upłynnieniem przebiegu lekcji, nad pobudzaniem aktywności związanej z tematyką zajęć. Jak to zrobić? Czytelnik znajdzie w niniejszej książce rozwiązania problemów z dyscypliną zaproponowane przez pedagogów oraz pozna przyczyny dezorganizacji lekcji. Spis treści: Przedmowa 1. Problemy w czasie lekcji - wprowadzenie 2. Strategie radzenia sobie z klasą na co dzień 3. Interwencja w sytuacjach kryzysowych I: Strategie zorientowane na nauczyciela 4. Interwencja w sytuacjach konfliktowych II: Strategie oparte na współpracy, Bibliografia źródło opisu: www.lubimyczytac.pl
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91214, 111103 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: " Stötungen in der Schulklasse"
Seria (Problemy w Klasie)
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 130-[132].
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Każdy nauczyciel w swej pracy dydaktycznej spotkał się z problemem zakłócania porządku w klasie spowodowanego znudzeniem uczniów podczas lekcji czy niezrozumieniem zasad relacji nauczyciel - uczeń przez wychowanków. Warto zastanowić się nad wspólnym z uczniami ustaleniem reguł dyscypliny w klasie, nad upłynnieniem przebiegu lekcji, nad pobudzaniem aktywności związanej z tematyką zajęć. Jak to zrobić? Czytelnik znajdzie w niniejszej książce rozwiązania problemów z dyscypliną zaproponowane przez pedagogów oraz pozna przyczyny dezorganizacji lekcji. Spis treści: Przedmowa 1. Problemy w czasie lekcji - wprowadzenie 2. Strategie radzenia sobie z klasą na co dzień 3. Interwencja w sytuacjach kryzysowych I: Strategie zorientowane na nauczyciela 4. Interwencja w sytuacjach konfliktowych II: Strategie oparte na współpracy, Bibliografia źródło opisu: www.lubimyczytac.pl
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej