157177
Book
In basket
Jak zachować porządek w klasie / Hans-Peter Nolting ; przekład Marian Leon Kalinowski. - Wydanie pierwsze w języku polskim. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 131, [1] strony ; 21 cm.
(Pedagogika - Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
(Problemy w Klasie)
Każdy nauczyciel w swej pracy dydaktycznej spotkał się z problemem zakłócania porządku w klasie spowodowanego znudzeniem uczniów podczas lekcji czy niezrozumieniem zasad relacji nauczyciel - uczeń przez wychowanków. Warto zastanowić się nad wspólnym z uczniami ustaleniem reguł dyscypliny w klasie, nad upłynnieniem przebiegu lekcji, nad pobudzaniem aktywności związanej z tematyką zajęć. Jak to zrobić? Czytelnik znajdzie w niniejszej książce rozwiązania problemów z dyscypliną zaproponowane przez pedagogów oraz pozna przyczyny dezorganizacji lekcji. Spis treści: Przedmowa 1. Problemy w czasie lekcji - wprowadzenie 2. Strategie radzenia sobie z klasą na co dzień 3. Interwencja w sytuacjach kryzysowych I: Strategie zorientowane na nauczyciela 4. Interwencja w sytuacjach konfliktowych II: Strategie oparte na współpracy, Bibliografia źródło opisu: www.lubimyczytac.pl
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 91214, 111103 (2 egz.)
Notes:
General note
Tytuł oryginału: " Stötungen in der Schulklasse"
Seria (Problemy w Klasie)
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 130-[132].
Summary, etc.
Każdy nauczyciel w swej pracy dydaktycznej spotkał się z problemem zakłócania porządku w klasie spowodowanego znudzeniem uczniów podczas lekcji czy niezrozumieniem zasad relacji nauczyciel - uczeń przez wychowanków. Warto zastanowić się nad wspólnym z uczniami ustaleniem reguł dyscypliny w klasie, nad upłynnieniem przebiegu lekcji, nad pobudzaniem aktywności związanej z tematyką zajęć. Jak to zrobić? Czytelnik znajdzie w niniejszej książce rozwiązania problemów z dyscypliną zaproponowane przez pedagogów oraz pozna przyczyny dezorganizacji lekcji. Spis treści: Przedmowa 1. Problemy w czasie lekcji - wprowadzenie 2. Strategie radzenia sobie z klasą na co dzień 3. Interwencja w sytuacjach kryzysowych I: Strategie zorientowane na nauczyciela 4. Interwencja w sytuacjach konfliktowych II: Strategie oparte na współpracy, Bibliografia źródło opisu: www.lubimyczytac.pl
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again