155172
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści: Rozdział I. Model pracy z uczniem ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu, szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej. Rozdział II. Poznanie, planowanie, wspieranie - przykładowe rozwiazania (1. Model pracy z uczniem niesłyszącym lub słabo słyszącym ; 2. Model pracy z uczniem niewidomym lub słabo widzącym ; 3. Model pracy z uczniem z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją ; 4. Model pracy z uczniem z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim ; 5. Model pracy z uczniem z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym ; 6. Kształcenie uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną ; 7. Model pracy z uczniem z autyzmem ; 8. Model pracy z uczniem niedostosowanym społecznie lub zagrożonym niedostosowaniem społecznym ; 9. Model pracy z uczniem z chorobą przewlekłą ; 10. Model pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym ; 11. Model pracy z uczniem z ADHD)..
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99950 F, 111202 F, 99951 F (3 egz.)
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31050 (1 egz.)
Wypożyczalnia Opoczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30099 (1 egz.)
Wypożyczalnia Tomaszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41799 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Spis treści: Rozdział I. Model pracy z uczniem ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu, szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej. Rozdział II. Poznanie, planowanie, wspieranie - przykładowe rozwiazania (1. Model pracy z uczniem niesłyszącym lub słabo słyszącym ; 2. Model pracy z uczniem niewidomym lub słabo widzącym ; 3. Model pracy z uczniem z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją ; 4. Model pracy z uczniem z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim ; 5. Model pracy z uczniem z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym ; 6. Kształcenie uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną ; 7. Model pracy z uczniem z autyzmem ; 8. Model pracy z uczniem niedostosowanym społecznie lub zagrożonym niedostosowaniem społecznym ; 9. Model pracy z uczniem z chorobą przewlekłą ; 10. Model pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym ; 11. Model pracy z uczniem z ADHD)..
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej