157188
Book
In basket
Książka ma na celu przybliżanie wiedzy - zarówno studentom, jak i przedsiębiorcom - na temat wielkości, zakresu, a jednocześnie możliwości korzystania z pomocy finansowej udzielanej państwom wchodzącym w skład Unii Europejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem realizacji projektu rozwoju energetyki z odnawialnych źródeł energii. Dr Katarzyna Świerszcz - jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym wielu prywatnych uczelni, w tym Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania w Warszawie. Jest autorką licznych artykułów i współautorką książek o tematyce filozoficznej, społecznej, gospodarczej a także marketingowej, m. in.: Integracja a konkurencyjność przedsiębiorstw w UE, Zarządzanie organizacjami w teorii i praktyce, Zmiany jakościowe a konkurencyjność przedsiębiorstw - ujęcie społeczne, Marketing i logistyka w teorii i praktyce, Kształtowanie lojalności klientów, a także autorką książki Biznesplan kluczem pozyskiwania funduszy unijnych. Główne zainteresowania to człowiek i otaczająca go rzeczywistość w świecie, zagadnienia społeczno-ekonomiczno-gospodarcze w kontekście cywilizacyjnym, w oparciu o filozofię personalistyczną. ["Atla 2"]
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 101568 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Summary, etc.
Książka ma na celu przybliżanie wiedzy - zarówno studentom, jak i przedsiębiorcom - na temat wielkości, zakresu, a jednocześnie możliwości korzystania z pomocy finansowej udzielanej państwom wchodzącym w skład Unii Europejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem realizacji projektu rozwoju energetyki z odnawialnych źródeł energii. Dr Katarzyna Świerszcz - jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym wielu prywatnych uczelni, w tym Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania w Warszawie. Jest autorką licznych artykułów i współautorką książek o tematyce filozoficznej, społecznej, gospodarczej a także marketingowej, m. in.: Integracja a konkurencyjność przedsiębiorstw w UE, Zarządzanie organizacjami w teorii i praktyce, Zmiany jakościowe a konkurencyjność przedsiębiorstw - ujęcie społeczne, Marketing i logistyka w teorii i praktyce, Kształtowanie lojalności klientów, a także autorką książki Biznesplan kluczem pozyskiwania funduszy unijnych. Główne zainteresowania to człowiek i otaczająca go rzeczywistość w świecie, zagadnienia społeczno-ekonomiczno-gospodarcze w kontekście cywilizacyjnym, w oparciu o filozofię personalistyczną. ["Atla 2"]
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again