155818
Książka
W koszyku
Dzieci a multimedia / Mariusz Jędrzejko, Agnieszka Taper. - Wyd. 2 zm. i poszerz. - Warszawa : "Aspra-JR"; Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2012. - 145, [1] s. : il. ; 24 cm.
Wynikiem procesu utechnicznienia polskiego społeczeństwa i jego informatyzacji są pierwsze pokolenia Polaków wychowujące się przy pełnym dostępie do multimediów i cyberprzestrzeni. Fakty te mają doniosłe znaczenie pedagogiczne, bowiem równolegle do rodziców, bądź innych członków rodziny, na małe dziecko oddziałuje niekontrolowany przekaz medialny o silnym nasyceniu barw, dźwięków i bardzo małym interwale zmian. Autorzy prezentowanej pracy zajmują się tą tematyką od wielu lat. Jej wynikiem jest ponad 600 szkoleń przeprowadzonych dla nauczycieli, pedagogów, księży, kuratorów, katechetów i rodziców na terenie województw mazowieckiego, łódzkiego, świętokrzyskiego, warmińsko-mazurskiego, wielkopolskiego, zachodnio-pomorskiego, podlaskiego i lubelskiego, a także setki konsultacji pedagogicznych (głównie dla rodziców dzieci w wieku szkolnym). Doświadczenia tych spotkań zderzone z praktyką profilaktyki i terapii zaburzeń oraz nałogów infoholicznych zachęciły autorów do przygotowania tego opracowania skierowanego głównie do nauczycieli i pedagogów ze szkół podstawowych oraz studentów kierunku pedagogika. Publikacja powstała we współpracy z Wyższą Szkołą Biznesu w Dąbrowie Górniczej. [Źródło: http://www.naukowa.pl/Dzieci-a-multimedia,596759ks/Pedagogika,235kt]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101649 (1 egz.)
Wypożyczalnia Tomaszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42299 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Wynikiem procesu utechnicznienia polskiego społeczeństwa i jego informatyzacji są pierwsze pokolenia Polaków wychowujące się przy pełnym dostępie do multimediów i cyberprzestrzeni. Fakty te mają doniosłe znaczenie pedagogiczne, bowiem równolegle do rodziców, bądź innych członków rodziny, na małe dziecko oddziałuje niekontrolowany przekaz medialny o silnym nasyceniu barw, dźwięków i bardzo małym interwale zmian. Autorzy prezentowanej pracy zajmują się tą tematyką od wielu lat. Jej wynikiem jest ponad 600 szkoleń przeprowadzonych dla nauczycieli, pedagogów, księży, kuratorów, katechetów i rodziców na terenie województw mazowieckiego, łódzkiego, świętokrzyskiego, warmińsko-mazurskiego, wielkopolskiego, zachodnio-pomorskiego, podlaskiego i lubelskiego, a także setki konsultacji pedagogicznych (głównie dla rodziców dzieci w wieku szkolnym). Doświadczenia tych spotkań zderzone z praktyką profilaktyki i terapii zaburzeń oraz nałogów infoholicznych zachęciły autorów do przygotowania tego opracowania skierowanego głównie do nauczycieli i pedagogów ze szkół podstawowych oraz studentów kierunku pedagogika. Publikacja powstała we współpracy z Wyższą Szkołą Biznesu w Dąbrowie Górniczej. [Źródło: http://www.naukowa.pl/Dzieci-a-multimedia,596759ks/Pedagogika,235kt]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej