155702
Książka
W koszyku
Okres dwudziestolecia międzywojennego (1918-1939) kryje w sobie jeszcze wiele niezbadanych problemów. Należy do nich bez wątpienia kwestia naukowego poznania badań nad dzieckiem i dzieciństwem. To wówczas, niektórzy polscy uczeni podkreślali konieczność bardziej intensywnego zajęcia się problematyką dziecka. Wyrazem ich postulatów były liczne publikacje, które często odznaczały się oryginalnością przemyśleń i stały się istotnym wkładem do nauki. [Źródło: http://merlin.pl/Dziecko-w-polskiej-literaturze-naukowej-1918-1939_Jan-Wnek/browse/product/1,1074778.html]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101692 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. Indeks. Zusammenfassung
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Okres dwudziestolecia międzywojennego (1918-1939) kryje w sobie jeszcze wiele niezbadanych problemów. Należy do nich bez wątpienia kwestia naukowego poznania badań nad dzieckiem i dzieciństwem. To wówczas, niektórzy polscy uczeni podkreślali konieczność bardziej intensywnego zajęcia się problematyką dziecka. Wyrazem ich postulatów były liczne publikacje, które często odznaczały się oryginalnością przemyśleń i stały się istotnym wkładem do nauki. [Źródło: http://merlin.pl/Dziecko-w-polskiej-literaturze-naukowej-1918-1939_Jan-Wnek/browse/product/1,1074778.html]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej