155172
Książka
W koszyku
(Inspiracje Edukacyjne)
Niniejsza książka powstała po to, by pomóc nauczycielom opracować strategie działania i zdobyć umiejętności, które pozwolą sprawić, że każdy uczeń będzie szczęśliwy, zdrowy i produktywny. Publikacja ta dotyczy rozumienia, zaspokajania i wspierania emocjonalnych i społecznych potrzeb uczniów oraz nauczania ich odpowiedzialności, samodyscypliny, interakcji społecznych oraz samowystarczalności podczas zdobywania wiedzy w szkole. Niniejsza książka traktuje również o tym, jak sprostać współczesnym wyzwaniom związanym z nauczaniem tak, byśmy znaleźli z uczniami płaszczyznę porozumienia, która zmotywuje ich i wesprze ich rozwój. Intencją autora było wskazanie nauczycielom zrozumiałej i użytecznej metody, która pozwoli im stawić czoła cudownemu lecz nieco przytłaczającemu zadaniu, jakim jest nauczanie młodych ludzi i opieka nad nimi. (Raymond M. Nakamura)
Książka w inspirujący, także dla czytelnika polskiego, sposób pokazuje m.in.: strategie pozwalające kierować rozwojem młodych ludzi zarówno w klasie, jak i poza nią; ćwiczenia typu "chwila na refleksję", które pozwolą nam ocenić własne nastawienie i zachowania, jednocześnie pogłębiając nasze rozumienie zasad nauczania; ćwiczenia na obserwację i przeprowadzanie wywiadów typu "kącik nauczyciela", które wymagają od nas odwiedzania szkół i obserwowania prawdziwych klasowych interakcji; ćwiczenia-dyskusje umożliwiające trening w roli lidera. ["Wolters Kluwer Polska"]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101717 (1 egz.)
Wypożyczalnia Tomaszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42261 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: Healthy classroom management : motivation, communication, and discipline
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. Indeks
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Niniejsza książka powstała po to, by pomóc nauczycielom opracować strategie działania i zdobyć umiejętności, które pozwolą sprawić, że każdy uczeń będzie szczęśliwy, zdrowy i produktywny. Publikacja ta dotyczy rozumienia, zaspokajania i wspierania emocjonalnych i społecznych potrzeb uczniów oraz nauczania ich odpowiedzialności, samodyscypliny, interakcji społecznych oraz samowystarczalności podczas zdobywania wiedzy w szkole. Niniejsza książka traktuje również o tym, jak sprostać współczesnym wyzwaniom związanym z nauczaniem tak, byśmy znaleźli z uczniami płaszczyznę porozumienia, która zmotywuje ich i wesprze ich rozwój. Intencją autora było wskazanie nauczycielom zrozumiałej i użytecznej metody, która pozwoli im stawić czoła cudownemu lecz nieco przytłaczającemu zadaniu, jakim jest nauczanie młodych ludzi i opieka nad nimi. (Raymond M. Nakamura)
Książka w inspirujący, także dla czytelnika polskiego, sposób pokazuje m.in.: strategie pozwalające kierować rozwojem młodych ludzi zarówno w klasie, jak i poza nią; ćwiczenia typu "chwila na refleksję", które pozwolą nam ocenić własne nastawienie i zachowania, jednocześnie pogłębiając nasze rozumienie zasad nauczania; ćwiczenia na obserwację i przeprowadzanie wywiadów typu "kącik nauczyciela", które wymagają od nas odwiedzania szkół i obserwowania prawdziwych klasowych interakcji; ćwiczenia-dyskusje umożliwiające trening w roli lidera. ["Wolters Kluwer Polska"]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej