157153
Book
In basket
(Inspiracje Edukacyjne)
Niniejsza książka powstała po to, by pomóc nauczycielom opracować strategie działania i zdobyć umiejętności, które pozwolą sprawić, że każdy uczeń będzie szczęśliwy, zdrowy i produktywny. Publikacja ta dotyczy rozumienia, zaspokajania i wspierania emocjonalnych i społecznych potrzeb uczniów oraz nauczania ich odpowiedzialności, samodyscypliny, interakcji społecznych oraz samowystarczalności podczas zdobywania wiedzy w szkole. Niniejsza książka traktuje również o tym, jak sprostać współczesnym wyzwaniom związanym z nauczaniem tak, byśmy znaleźli z uczniami płaszczyznę porozumienia, która zmotywuje ich i wesprze ich rozwój. Intencją autora było wskazanie nauczycielom zrozumiałej i użytecznej metody, która pozwoli im stawić czoła cudownemu lecz nieco przytłaczającemu zadaniu, jakim jest nauczanie młodych ludzi i opieka nad nimi. (Raymond M. Nakamura)
Książka w inspirujący, także dla czytelnika polskiego, sposób pokazuje m.in.: strategie pozwalające kierować rozwojem młodych ludzi zarówno w klasie, jak i poza nią; ćwiczenia typu "chwila na refleksję", które pozwolą nam ocenić własne nastawienie i zachowania, jednocześnie pogłębiając nasze rozumienie zasad nauczania; ćwiczenia na obserwację i przeprowadzanie wywiadów typu "kącik nauczyciela", które wymagają od nas odwiedzania szkół i obserwowania prawdziwych klasowych interakcji; ćwiczenia-dyskusje umożliwiające trening w roli lidera. ["Wolters Kluwer Polska"]
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 101717 (1 egz.)
Wypożyczalnia Tomaszów
There are copies available to loan: sygn. 42261 (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: Healthy classroom management : motivation, communication, and discipline
Bibliography, etc. note
Bibliogr. Indeks
Summary, etc.
Niniejsza książka powstała po to, by pomóc nauczycielom opracować strategie działania i zdobyć umiejętności, które pozwolą sprawić, że każdy uczeń będzie szczęśliwy, zdrowy i produktywny. Publikacja ta dotyczy rozumienia, zaspokajania i wspierania emocjonalnych i społecznych potrzeb uczniów oraz nauczania ich odpowiedzialności, samodyscypliny, interakcji społecznych oraz samowystarczalności podczas zdobywania wiedzy w szkole. Niniejsza książka traktuje również o tym, jak sprostać współczesnym wyzwaniom związanym z nauczaniem tak, byśmy znaleźli z uczniami płaszczyznę porozumienia, która zmotywuje ich i wesprze ich rozwój. Intencją autora było wskazanie nauczycielom zrozumiałej i użytecznej metody, która pozwoli im stawić czoła cudownemu lecz nieco przytłaczającemu zadaniu, jakim jest nauczanie młodych ludzi i opieka nad nimi. (Raymond M. Nakamura)
Książka w inspirujący, także dla czytelnika polskiego, sposób pokazuje m.in.: strategie pozwalające kierować rozwojem młodych ludzi zarówno w klasie, jak i poza nią; ćwiczenia typu "chwila na refleksję", które pozwolą nam ocenić własne nastawienie i zachowania, jednocześnie pogłębiając nasze rozumienie zasad nauczania; ćwiczenia na obserwację i przeprowadzanie wywiadów typu "kącik nauczyciela", które wymagają od nas odwiedzania szkół i obserwowania prawdziwych klasowych interakcji; ćwiczenia-dyskusje umożliwiające trening w roli lidera. ["Wolters Kluwer Polska"]
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again