155172
Książka
W koszyku
Publikacja pokazuje zachowania młodych konsumentów na rynku, jakie pojawiły się w ciągu 20 lat przemian transformacyjnych w Polsce. Koncentruje się na problematyce: aktywności występowania tej grupy konsumentów na rynku uwarunkowań kształtujących to występowanie oraz zachowania rynkowe ewolucji zachowań rynkowych. Jest to także autorska synteza wyników badań rynku i zachowań młodych konsumentów w dotychczasowym okresie transformacji, poparta oceną zmian, jakie zaszły w tym okresie w zachowaniach na rynku pierwszego pokolenia Polaków, wychowujących się w nowych warunkach społeczno-gospodarczych. Pokazuje ich aktualne miejsce i rolę na rynku, jakie zajmują w efekcie zaistniałych przeobrażeń transformacyjnych. W publikacji są przedstawione zachowania rynkowe dzieci i młodzieży w świetle teorii zachowań konsumentów. Książka jest opracowaniem monograficznym z niezbędnymi elementami warsztatu metodologicznego. Jest przeznaczona dla polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców. Przedstawiona w niej wiedza może być z powodzeniem wykorzystana do kierowania procesem edukacji rynkowej rodziców, dzieci i młodzieży, a także do wywierania wpływu na kształtowanie ich zachowań jako uczestników rynku. Proces przekształcania zachowań rynkowych jest ważnym zadaniem polityki społecznej i gospodarczej, realizowanej na poziomie makro- i mikroekonomicznym, w skali krajowej, regionalnej, lokalnej. Stanowi jeden z wiodących celów strategii marketingowych przedsiębiorstw. Autorka ma nadzieję, że jej praca da asumpt do rozwijania badań wzbogacających teorię zachowań rynkowych młodych konsumentów. [Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101839 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Publikacja pokazuje zachowania młodych konsumentów na rynku, jakie pojawiły się w ciągu 20 lat przemian transformacyjnych w Polsce. Koncentruje się na problematyce: aktywności występowania tej grupy konsumentów na rynku uwarunkowań kształtujących to występowanie oraz zachowania rynkowe ewolucji zachowań rynkowych. Jest to także autorska synteza wyników badań rynku i zachowań młodych konsumentów w dotychczasowym okresie transformacji, poparta oceną zmian, jakie zaszły w tym okresie w zachowaniach na rynku pierwszego pokolenia Polaków, wychowujących się w nowych warunkach społeczno-gospodarczych. Pokazuje ich aktualne miejsce i rolę na rynku, jakie zajmują w efekcie zaistniałych przeobrażeń transformacyjnych. W publikacji są przedstawione zachowania rynkowe dzieci i młodzieży w świetle teorii zachowań konsumentów. Książka jest opracowaniem monograficznym z niezbędnymi elementami warsztatu metodologicznego. Jest przeznaczona dla polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców. Przedstawiona w niej wiedza może być z powodzeniem wykorzystana do kierowania procesem edukacji rynkowej rodziców, dzieci i młodzieży, a także do wywierania wpływu na kształtowanie ich zachowań jako uczestników rynku. Proces przekształcania zachowań rynkowych jest ważnym zadaniem polityki społecznej i gospodarczej, realizowanej na poziomie makro- i mikroekonomicznym, w skali krajowej, regionalnej, lokalnej. Stanowi jeden z wiodących celów strategii marketingowych przedsiębiorstw. Autorka ma nadzieję, że jej praca da asumpt do rozwijania badań wzbogacających teorię zachowań rynkowych młodych konsumentów. [Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej