155172
Książka
W koszyku
"Programy edukacji dla dzieci i młodzieży..." zostały opracowane w oparciu o podstawę programową z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej (MEN) z dnia 23 grudnia 2008 roku. Umożliwiają wykorzystywanie różnorodnych rozwiązań merytoryczno-metodycznych. Pozwalają na swobodę w zakresie doboru zagadnień, ćwiczeń, celów, zadań oraz metod i form pracy wspomagających proces uczenia się i wychowania dzieci. Książka składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym zawarte są wybrane definicje upośledzenia umysłowego oraz ogólna charakterystyka uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu znacznym i głębokim. W drugim rozdziale omówiono cele i zadania specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego oraz organizację zajęć rewalidacyjnych, a także zaprezentowano wybrane metody i ćwiczenia charakterystyczne dla pedagogiki specjalnej. W kolejnej części przedstawiono wskazówki dotyczące planowania i konstruowania programów edukacji oraz zaprezentowano przykłady programów edukacji dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim. W czwartym rozdziale zebrano przykłady indywidualnych programów zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym lub głębokim. ["Harmonia"]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101844, 102626 (2 egz.)
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32716 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 163 - 166
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
"Programy edukacji dla dzieci i młodzieży..." zostały opracowane w oparciu o podstawę programową z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej (MEN) z dnia 23 grudnia 2008 roku. Umożliwiają wykorzystywanie różnorodnych rozwiązań merytoryczno-metodycznych. Pozwalają na swobodę w zakresie doboru zagadnień, ćwiczeń, celów, zadań oraz metod i form pracy wspomagających proces uczenia się i wychowania dzieci. Książka składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym zawarte są wybrane definicje upośledzenia umysłowego oraz ogólna charakterystyka uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu znacznym i głębokim. W drugim rozdziale omówiono cele i zadania specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego oraz organizację zajęć rewalidacyjnych, a także zaprezentowano wybrane metody i ćwiczenia charakterystyczne dla pedagogiki specjalnej. W kolejnej części przedstawiono wskazówki dotyczące planowania i konstruowania programów edukacji oraz zaprezentowano przykłady programów edukacji dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim. W czwartym rozdziale zebrano przykłady indywidualnych programów zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym lub głębokim. ["Harmonia"]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej