155702
Książka
W koszyku
Controlling działalności marketingowej / Marta Nowak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 229 stron : rysunki, tabele, wykresy ; 24 cm.
Książka składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: działalność marketingową przedsiębiorstwa wraz z psychologicznymi i zarządczymi aspektami marketingu, filozofię controllingowego zarządzania marketingiem na tle całego systemu controlllingu przedsiębiorstwa, bazę informacyjną controllingu działalności marketingowej oraz instrumenty controllingu działalności marketingowej. [źródło opisu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/525/controlling-dzialalnosci-marketingowej].
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116303 (1 egz.)
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32345 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 221-229.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Książka składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: działalność marketingową przedsiębiorstwa wraz z psychologicznymi i zarządczymi aspektami marketingu, filozofię controllingowego zarządzania marketingiem na tle całego systemu controlllingu przedsiębiorstwa, bazę informacyjną controllingu działalności marketingowej oraz instrumenty controllingu działalności marketingowej. [źródło opisu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/525/controlling-dzialalnosci-marketingowej].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej