155181
Książka
W koszyku
Spis treści: Rozdział 1. Co to jest PR? ; Rozdział 2. Od czego zacząć? ; Rozdział 3. Zrozumieć media ; Rozdział 4. Podsuwanie materiałów mediom ; Rozdział 5. Obecność w internecie ; Rozdział 6. Media społecznościowe ; Rozdział 7. Przygotowanie kampanii promocyjnej ; Rozdział 8. Sytuacje kryzysowe ; Rozdział 9. Następne kroki.
W niniejszej książce pokazano, jak zdobyć rozgłos bez większych nakładów finansowych. W Public relations omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonałych przykładów i cennych wskazówek pochodzących od ludzi, którzy na co dzień mają styczność z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem. Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się PR, marketingiem, promocja, reklamą, a także dla menedżerów i przedsiębiorców. [źróło opisu: https://www.pwe.com.pl/ksiazki/marketing/public-relations-jak-zdobyc-rozglos-bez-duzych-pieniedzy,p1953230375].
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116309 (1 egz.)
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32567 (1 egz.)
Strefa uwag:
jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Spis treści: Rozdział 1. Co to jest PR? ; Rozdział 2. Od czego zacząć? ; Rozdział 3. Zrozumieć media ; Rozdział 4. Podsuwanie materiałów mediom ; Rozdział 5. Obecność w internecie ; Rozdział 6. Media społecznościowe ; Rozdział 7. Przygotowanie kampanii promocyjnej ; Rozdział 8. Sytuacje kryzysowe ; Rozdział 9. Następne kroki.
W niniejszej książce pokazano, jak zdobyć rozgłos bez większych nakładów finansowych. W Public relations omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonałych przykładów i cennych wskazówek pochodzących od ludzi, którzy na co dzień mają styczność z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem. Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się PR, marketingiem, promocja, reklamą, a także dla menedżerów i przedsiębiorców. [źróło opisu: https://www.pwe.com.pl/ksiazki/marketing/public-relations-jak-zdobyc-rozglos-bez-duzych-pieniedzy,p1953230375].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej