157194
Book
In basket
Jesienią 2009 roku po raz pierwszy na rynku ukazała się moja książka dotycząca merchandisingu. Według moich informacji, był to pierwszy taki poradnik w Polsce, oparty w całości na przykładach pochodzących z rodzimych sklepów. Spotkał się on z dobrym przyjęciem, a uzyskane opinie pozwoliły mi dostrzec szereg luk i konieczność wielu uzupełnień, Stąd też pomysł, aby wydać ją po raz drugi - w formie zmienionej i wzbogaconej o te elementy, których czytelnikom zabrakło w wydaniu poprzednim. Rzecz jasna, nadal dotyczy ona merchandisingu - rozumianego jako sposób prezentacji towarów w sklepach samoobsługowych, prowadzonego w celu podnoszenia efektywności sprzedaży towarów. W tym celu wykorzystuje się topografię sklepu oraz stosuje elementarne zasady psychologii społecznej i sztuki prezentacji produktów. Podobnie przykłady rozwiązań - w tym wydaniu nadal dotyczą przede wszystkim sklepów większych, o powierzchni powyżej 250 m2, w których można przeznaczać cale regały na ekspozycję konkretnej kategorii produktowej. Postarałem się również o umieszczenie kilku przykładów dotyczących mniejszych placówek tak, aby właściciele sklepów 80-, a nawet 40-metrowych również mogli znaleźć kilka praktycznych rozwiązań. Dodatkowo, oprócz przykładów z branży ogólnospożywczej, w tym wydaniu znaleźć można także rozwiązania i przykłady z branży drogeryjnej czy kosmetycznej, które mogą być zastosowane w takich placówkach. Powstały także rozdziały pokazujące szczegółowo zasady analizy asortymentu pod kątem zidentyfikowanych i sprecyzowanych potrzeb danej placówki detalicznej. Za każdym jednak razem uparcie powtarzam, że nie istnieją różne rodzaje merchandisingu, odmiennego dla różnych branż - mechanizmy zawsze pozostają te same, to tylko charakter oferowanego asortymentu wymusza niektóre elementy i rozwiązania. I tak też należy traktować ten podręcznik - jako opis podstawowych mechanizmów działających na powierzchni handlowej, po której poruszają się potencjalni klienci. Jeśli więc jesteś właścicielem lub kierownikiem sklepu samoobsługowego i zależy Ci na tym, aby maksymalnie wykorzystać posiadaną powierzchnię handlową z korzyścią dla siebie i kupujących, to ten poradnik jest właśnie dla Ciebie! Od Autora [źródło opisu: https://www.bankowa.pl/wiecej.php?id=au-595].
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 116304 (1 egz.)
Wypożyczalnia Bełchatów
There are copies available to loan: sygn. 33052, 33054, 33053 (3 egz.)
Wypożyczalnia Opoczno
There are copies available to loan: sygn. 37534 (1 egz.)
Notes:
Jak efektywnie zarządzać powierzchnią sprzedaży? Jak budować poprawne ekspozycje? Jak analizować posiadany asortyment?
General note
Na okładce i stronie tytułowej : Biblioteka eksperta sprzedaży
Na okładce: Jak efektywnie zarządzać powierzchnią sprzedaży? Jak budować poprawne ekspozycje? Jak analizować posiadany asortyment?
Summary, etc.
Jesienią 2009 roku po raz pierwszy na rynku ukazała się moja książka dotycząca merchandisingu. Według moich informacji, był to pierwszy taki poradnik w Polsce, oparty w całości na przykładach pochodzących z rodzimych sklepów. Spotkał się on z dobrym przyjęciem, a uzyskane opinie pozwoliły mi dostrzec szereg luk i konieczność wielu uzupełnień, Stąd też pomysł, aby wydać ją po raz drugi - w formie zmienionej i wzbogaconej o te elementy, których czytelnikom zabrakło w wydaniu poprzednim. Rzecz jasna, nadal dotyczy ona merchandisingu - rozumianego jako sposób prezentacji towarów w sklepach samoobsługowych, prowadzonego w celu podnoszenia efektywności sprzedaży towarów. W tym celu wykorzystuje się topografię sklepu oraz stosuje elementarne zasady psychologii społecznej i sztuki prezentacji produktów. Podobnie przykłady rozwiązań - w tym wydaniu nadal dotyczą przede wszystkim sklepów większych, o powierzchni powyżej 250 m2, w których można przeznaczać cale regały na ekspozycję konkretnej kategorii produktowej. Postarałem się również o umieszczenie kilku przykładów dotyczących mniejszych placówek tak, aby właściciele sklepów 80-, a nawet 40-metrowych również mogli znaleźć kilka praktycznych rozwiązań. Dodatkowo, oprócz przykładów z branży ogólnospożywczej, w tym wydaniu znaleźć można także rozwiązania i przykłady z branży drogeryjnej czy kosmetycznej, które mogą być zastosowane w takich placówkach. Powstały także rozdziały pokazujące szczegółowo zasady analizy asortymentu pod kątem zidentyfikowanych i sprecyzowanych potrzeb danej placówki detalicznej. Za każdym jednak razem uparcie powtarzam, że nie istnieją różne rodzaje merchandisingu, odmiennego dla różnych branż - mechanizmy zawsze pozostają te same, to tylko charakter oferowanego asortymentu wymusza niektóre elementy i rozwiązania. I tak też należy traktować ten podręcznik - jako opis podstawowych mechanizmów działających na powierzchni handlowej, po której poruszają się potencjalni klienci. Jeśli więc jesteś właścicielem lub kierownikiem sklepu samoobsługowego i zależy Ci na tym, aby maksymalnie wykorzystać posiadaną powierzchnię handlową z korzyścią dla siebie i kupujących, to ten poradnik jest właśnie dla Ciebie! Od Autora [źródło opisu: https://www.bankowa.pl/wiecej.php?id=au-595].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again