155564
Książka
W koszyku
(Engram)
Spis treści: Rozdział 1: Rozwój kompetencji emocjonalnych w średnim i późnym dzieciństwie. Rozdział 2: Rozwój kompetencji społecznych dzieci w młodszym wieku szkolnym. Rozdział 3: Praca w grupie jako forma wspomagania rozwoju i terapii. Rozdział 4: Kompetencje społeczno-emocjonalne dzieci 6-letnich. Badania własne. Rozdział 5: Projektowanie programu profilaktyczno-terapeutycznego. Rozdział 6: Scenariusze zajęć w ramach programu „Plecak szczęśliwego ucznia”. 6.1: Scenariusze realizujące temat I – tworzenie i integracja grupy. 6.2: Scenariusze realizujące temat II – poznawanie siebie samego i innych. 6.3: Scenariusze realizujące temat III – relacje z innymi. 6.4: Scenariusze realizujące temat IV – świat emocji i uczuć. 6.5: Scenariusze realizujące temat V – komunikacja w grupie. 6.6: Scenariusze realizujące temat VI – zamknięcie pracy z grupą.
Publikacja zawiera 45 gotowych, inspirujących scenariuszy zajęć (wraz z załącznikami do pobrania ze strony www), wchodzących w skład programu „Plecak szczęśliwego ucznia”. Jest przeznaczona dla nauczycieli, pedagogów, psychologów, socjoterapeutów, asystentów rodzin, terapeutów oraz superwizorów do pracy profilaktyczno-terapeutycznej, podczas której dzieci w średnim i późnym dzieciństwie mogą rozwijać kompetencje emocjonalne i społeczne. Udział w kolejnych, zaprojektowanych blokach tematycznych zajęć pozwala wyposażać małego ucznia w potrzebne i przydatne umiejętności interpersonalne. Kształtowanie umiejętności społecznych i emocjonalnych odbywa się przy jednoczesnym odkrywaniu siebie, swoich możliwości i ograniczeń jako punktu wyjścia do poznania innych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112831 (1 egz.)
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35632, 38804 (2 egz.)
Strefa uwag:
program profilaktyczno-terapeutyczny dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym : plecak szczęśliwego ucznia
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 261-266.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Spis treści: Rozdział 1: Rozwój kompetencji emocjonalnych w średnim i późnym dzieciństwie. Rozdział 2: Rozwój kompetencji społecznych dzieci w młodszym wieku szkolnym. Rozdział 3: Praca w grupie jako forma wspomagania rozwoju i terapii. Rozdział 4: Kompetencje społeczno-emocjonalne dzieci 6-letnich. Badania własne. Rozdział 5: Projektowanie programu profilaktyczno-terapeutycznego. Rozdział 6: Scenariusze zajęć w ramach programu „Plecak szczęśliwego ucznia”. 6.1: Scenariusze realizujące temat I – tworzenie i integracja grupy. 6.2: Scenariusze realizujące temat II – poznawanie siebie samego i innych. 6.3: Scenariusze realizujące temat III – relacje z innymi. 6.4: Scenariusze realizujące temat IV – świat emocji i uczuć. 6.5: Scenariusze realizujące temat V – komunikacja w grupie. 6.6: Scenariusze realizujące temat VI – zamknięcie pracy z grupą.
Publikacja zawiera 45 gotowych, inspirujących scenariuszy zajęć (wraz z załącznikami do pobrania ze strony www), wchodzących w skład programu „Plecak szczęśliwego ucznia”. Jest przeznaczona dla nauczycieli, pedagogów, psychologów, socjoterapeutów, asystentów rodzin, terapeutów oraz superwizorów do pracy profilaktyczno-terapeutycznej, podczas której dzieci w średnim i późnym dzieciństwie mogą rozwijać kompetencje emocjonalne i społeczne. Udział w kolejnych, zaprojektowanych blokach tematycznych zajęć pozwala wyposażać małego ucznia w potrzebne i przydatne umiejętności interpersonalne. Kształtowanie umiejętności społecznych i emocjonalnych odbywa się przy jednoczesnym odkrywaniu siebie, swoich możliwości i ograniczeń jako punktu wyjścia do poznania innych.
Uwaga dotycząca finansowania
Zakupiono ze środków Budżetu Obywatelskiego Województwa Łódzkiego 2021 - sygnatura 35632.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej