155799
Książka
W koszyku
(Bliżej Przedszkola)
Agnieszka Wentrych tym razem zaprasza do rozmowy specjalistów różnych dziedzin, związanych z rozwojem i wychowaniem małych dzieci. Są wśród nich: terapeuta integracji sensorycznej, neurologopeda, psycholog psychoterapeuta, dietetyk, pedagog i nauczyciel akademicki, dyrektor przedszkola, terapeuta ośrodka interwencji kryzysowej, a także doświadczeni rodzice dzieci w wieku przedszkolnym. Autorka rozmawia z nimi m.in. o: zaburzeniach integracji sensorycznej, opóźnieniach w rozwoju mowy, labilności emocjonalnej, problemach z nadwagą u dzieci oraz o pracy z dziećmi szczególnie zdolnymi. Wraz z rozmówcami podejmuje zagadnienia związane z integracją społeczną i edukacją przedszkolną dzieci z doświadczeniem migracyjnym oraz dzieci z niepełnosprawnością, a także zamieszcza refleksje na temat dziecięcych postaw „konsumpcjonistycznych”, samodzielności przedszkolaków, pojawienia się rodzeństwa w rodzinie czy współpracy nauczycieli z rodzicami. Publikację tę można traktować jako poradnik zarówno teoretyczny, jak i metodyczny, gdyż nie brakuje w nim konkretnych wskazówek, pomysłów oraz rozwiązań proponowanych przez specjalistów.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36453 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. okł.: Jak pomóc przedszkolakowi w trudnych sytuacjach : przewodnik dla nauczycieli i rodziców. Część 2
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Agnieszka Wentrych tym razem zaprasza do rozmowy specjalistów różnych dziedzin, związanych z rozwojem i wychowaniem małych dzieci. Są wśród nich: terapeuta integracji sensorycznej, neurologopeda, psycholog psychoterapeuta, dietetyk, pedagog i nauczyciel akademicki, dyrektor przedszkola, terapeuta ośrodka interwencji kryzysowej, a także doświadczeni rodzice dzieci w wieku przedszkolnym. Autorka rozmawia z nimi m.in. o: zaburzeniach integracji sensorycznej, opóźnieniach w rozwoju mowy, labilności emocjonalnej, problemach z nadwagą u dzieci oraz o pracy z dziećmi szczególnie zdolnymi. Wraz z rozmówcami podejmuje zagadnienia związane z integracją społeczną i edukacją przedszkolną dzieci z doświadczeniem migracyjnym oraz dzieci z niepełnosprawnością, a także zamieszcza refleksje na temat dziecięcych postaw „konsumpcjonistycznych”, samodzielności przedszkolaków, pojawienia się rodzeństwa w rodzinie czy współpracy nauczycieli z rodzicami. Publikację tę można traktować jako poradnik zarówno teoretyczny, jak i metodyczny, gdyż nie brakuje w nim konkretnych wskazówek, pomysłów oraz rozwiązań proponowanych przez specjalistów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej