156529
Book
In basket
Stuart Shanker i Susan Hopkins, znani eksperci w dziedzinie edukacji i psychologii, oferują wgląd w strategie, narzędzia i praktyki, które promują zdrową samoregulację u uczniów we wszystkich grupach wiekowych. Autorzy wyjaśniają pojęcia związane z samoregulacją i jej znaczeniem dla procesu uczenia się, a także oferują szereg praktycznych wskazówek dotyczących m.in.: projektowania sal lekcyjnych, tworzenia harmonogramów zajęć, organizowania materiałów edukacyjnych w sposób sprzyjający rozwojowi samoregulacji u uczniów. Stuart Shanker i Susan Hopkins omawiają tu także konkretne techniki i metody pracy z uczniami, które pomagają im rozwijać umiejętności samoregulacji, takie jak: świadomość emocji, radzenie sobie ze stresem, koncentracja uwagi, rozwiązywanie konfliktów. Każdy rozdział zawiera liczne przykłady z praktyki oraz ćwiczenia, które można zastosować w pracy z uczniami. To inspirujący przewodnik dla nauczycieli, którzy pragną stworzyć środowisko szkolne sprzyjające całościowemu rozwojowi - zarówno intelektualnemu, jak i emocjonalnemu. Dzięki tej książce nauczyciele zdobędą narzędzia niezbędne do wsparcia uczniów w budowaniu zdolności samoregulacji, które są kluczowe dla sukcesu w szkole i w życiu. [źródło opisu: https://mamania.pl/product-pol-1763-Self-Reg-w-edukacji-Przewodnik-dla-nauczycieli-pedagogow-i-psychologow-szkolnych-Stuart-Shanker.html].
Availability:
Wypożyczalnia Piotrków
All copies are currently on loan: sygn. 116783 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Self-reg schools : a handbook for educators, 2020
przewodnik dla nauczycieli i psychologów
General note
Tytuł oryginału: "Self-reg schools : a handbook for educators" 2020.
Na okładce: Metoda pięciu praktyk.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 257-[264].
Summary, etc.
Stuart Shanker i Susan Hopkins, znani eksperci w dziedzinie edukacji i psychologii, oferują wgląd w strategie, narzędzia i praktyki, które promują zdrową samoregulację u uczniów we wszystkich grupach wiekowych. Autorzy wyjaśniają pojęcia związane z samoregulacją i jej znaczeniem dla procesu uczenia się, a także oferują szereg praktycznych wskazówek dotyczących m.in.: projektowania sal lekcyjnych, tworzenia harmonogramów zajęć, organizowania materiałów edukacyjnych w sposób sprzyjający rozwojowi samoregulacji u uczniów. Stuart Shanker i Susan Hopkins omawiają tu także konkretne techniki i metody pracy z uczniami, które pomagają im rozwijać umiejętności samoregulacji, takie jak: świadomość emocji, radzenie sobie ze stresem, koncentracja uwagi, rozwiązywanie konfliktów. Każdy rozdział zawiera liczne przykłady z praktyki oraz ćwiczenia, które można zastosować w pracy z uczniami. To inspirujący przewodnik dla nauczycieli, którzy pragną stworzyć środowisko szkolne sprzyjające całościowemu rozwojowi - zarówno intelektualnemu, jak i emocjonalnemu. Dzięki tej książce nauczyciele zdobędą narzędzia niezbędne do wsparcia uczniów w budowaniu zdolności samoregulacji, które są kluczowe dla sukcesu w szkole i w życiu. [źródło opisu: https://mamania.pl/product-pol-1763-Self-Reg-w-edukacji-Przewodnik-dla-nauczycieli-pedagogow-i-psychologow-szkolnych-Stuart-Shanker.html].
Funding information note
Książka zakupiona ze środków Budżetu Obywatelskiego Województwa Łódzkiego na 2024 rok „ŁÓDZKIE NA PLUS” - sygnatura 116783
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again