156529
Book
In basket
Wirtualne istototy - nowa era cyfrowej egzystencji / Izabela Grybowicz. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2024. - 227, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich 111)
Ta książka to cenne źródło wiedzy dla każdego, kto interesuje się nowymi technologiami i ich społecznymi konsekwencjami. Wirtualne istoty - Nowa Era Cyfrowej Egzystencji to jedna z nielicznych publikacji w Polsce, która tak kompleksowo przedstawia fenomen istot wirtualnych, analizując i badając ich wpływ na nasze społeczeństwo. Publikacja zgłębia temat, oferując szczegółową analizę zjawiska istot wirtualnych - od awatarów po wirtualnych influencerów - które przenikają granice między człowiekiem a technologią, tworząc nowe formy cyfrowej egzystencji. Przybliża definicje, historię zjawiska oraz technologie umożliwiające tworzenie istot wirtualnych, a także bada ich różnorodne zastosowania w dziedzinach takich jak marketing, moda, rozrywka, ochrona zdrowia i edukacja. Dodatkowo, publikacja zawiera unikalne wyniki badań ankietowych, które odpowiadają na pytanie, jaki jest poziom wiedzy i świadomości Polaków na temat zjawiska istot wirtualnych, rzucając światło na podejście naszego społeczeństwa do tego nowatorskiego zagadnienia.
Availability:
Wypożyczalnia Bełchatów
There are copies available to loan: sygn. 38956 (1 egz.)
Notes:
Summary, etc.
Ta książka to cenne źródło wiedzy dla każdego, kto interesuje się nowymi technologiami i ich społecznymi konsekwencjami. Wirtualne istoty - Nowa Era Cyfrowej Egzystencji to jedna z nielicznych publikacji w Polsce, która tak kompleksowo przedstawia fenomen istot wirtualnych, analizując i badając ich wpływ na nasze społeczeństwo. Publikacja zgłębia temat, oferując szczegółową analizę zjawiska istot wirtualnych - od awatarów po wirtualnych influencerów - które przenikają granice między człowiekiem a technologią, tworząc nowe formy cyfrowej egzystencji. Przybliża definicje, historię zjawiska oraz technologie umożliwiające tworzenie istot wirtualnych, a także bada ich różnorodne zastosowania w dziedzinach takich jak marketing, moda, rozrywka, ochrona zdrowia i edukacja. Dodatkowo, publikacja zawiera unikalne wyniki badań ankietowych, które odpowiadają na pytanie, jaki jest poziom wiedzy i świadomości Polaków na temat zjawiska istot wirtualnych, rzucając światło na podejście naszego społeczeństwa do tego nowatorskiego zagadnienia.
Cumulative index/finding aids note
Indeks na stronach 227-[228].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again