155657
Książka
W koszyku
W artykułach przedstawiono m.in.: wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, rolę rodziny i szkoły w rozwijaniu inteligencji emocjonalnej dziecka, współdziałanie rodziny i szkoły dla dobra dziecka, znaczenie przedszkola dla rozwoju dziecka, protodiagnozę pedagogiczną, ocenę dojrzałości szkolnej dziecka z grupy ryzyka dysleksji, trudności w diagnozowaniu zespołu nadpobudliwości psychoruchowej, ocenę emocjonalnego funkcjonowania dziecka na podstawie znaków i symboli jego rysunku, problemy diagnozy dzieci z FAS, terapię psychopedagogiczną w edukacji, doniosłe znaczenie rodziców w terapii dzieci z utrudnieniami w rozwoju, wolontariat jako formę pomocy dziecku i rodzinie, dziecko przewlekle chore w relacjach z rówieśnikami. Większość prac ma charakter teoretyczny, część - badawczy.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114417 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie przy pracach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
W artykułach przedstawiono m.in.: wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, rolę rodziny i szkoły w rozwijaniu inteligencji emocjonalnej dziecka, współdziałanie rodziny i szkoły dla dobra dziecka, znaczenie przedszkola dla rozwoju dziecka, protodiagnozę pedagogiczną, ocenę dojrzałości szkolnej dziecka z grupy ryzyka dysleksji, trudności w diagnozowaniu zespołu nadpobudliwości psychoruchowej, ocenę emocjonalnego funkcjonowania dziecka na podstawie znaków i symboli jego rysunku, problemy diagnozy dzieci z FAS, terapię psychopedagogiczną w edukacji, doniosłe znaczenie rodziców w terapii dzieci z utrudnieniami w rozwoju, wolontariat jako formę pomocy dziecku i rodzinie, dziecko przewlekle chore w relacjach z rówieśnikami. Większość prac ma charakter teoretyczny, część - badawczy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej