Sorting
Source
Książki
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(3)
Branch
Wypożyczalnia Piotrków
(1)
Wypożyczalnia Bełchatów
(1)
Wypożyczalnia Opoczno
(1)
Author
Urbański Witold
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Merchandising
(1)
Sklepy
(1)
Zakupy
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Jesienią 2009 roku po raz pierwszy na rynku ukazała się moja książka dotycząca merchandisingu. Według moich informacji, był to pierwszy taki poradnik w Polsce, oparty w całości na przykładach pochodzących z rodzimych sklepów. Spotkał się on z dobrym przyjęciem, a uzyskane opinie pozwoliły mi dostrzec szereg luk i konieczność wielu uzupełnień, Stąd też pomysł, aby wydać ją po raz drugi - w formie zmienionej i wzbogaconej o te elementy, których czytelnikom zabrakło w wydaniu poprzednim. Rzecz jasna, nadal dotyczy ona merchandisingu - rozumianego jako sposób prezentacji towarów w sklepach samoobsługowych, prowadzonego w celu podnoszenia efektywności sprzedaży towarów. W tym celu wykorzystuje się topografię sklepu oraz stosuje elementarne zasady psychologii społecznej i sztuki prezentacji produktów. Podobnie przykłady rozwiązań - w tym wydaniu nadal dotyczą przede wszystkim sklepów większych, o powierzchni powyżej 250 m2, w których można przeznaczać cale regały na ekspozycję konkretnej kategorii produktowej. Postarałem się również o umieszczenie kilku przykładów dotyczących mniejszych placówek tak, aby właściciele sklepów 80-, a nawet 40-metrowych również mogli znaleźć kilka praktycznych rozwiązań. Dodatkowo, oprócz przykładów z branży ogólnospożywczej, w tym wydaniu znaleźć można także rozwiązania i przykłady z branży drogeryjnej czy kosmetycznej, które mogą być zastosowane w takich placówkach. Powstały także rozdziały pokazujące szczegółowo zasady analizy asortymentu pod kątem zidentyfikowanych i sprecyzowanych potrzeb danej placówki detalicznej. Za każdym jednak razem uparcie powtarzam, że nie istnieją różne rodzaje merchandisingu, odmiennego dla różnych branż - mechanizmy zawsze pozostają te same, to tylko charakter oferowanego asortymentu wymusza niektóre elementy i rozwiązania. I tak też należy traktować ten podręcznik - jako opis podstawowych mechanizmów działających na powierzchni handlowej, po której poruszają się potencjalni klienci. Jeśli więc jesteś właścicielem lub kierownikiem sklepu samoobsługowego i zależy Ci na tym, aby maksymalnie wykorzystać posiadaną powierzchnię handlową z korzyścią dla siebie i kupujących, to ten poradnik jest właśnie dla Ciebie! Od Autora [źródło opisu: https://www.bankowa.pl/wiecej.php?id=au-595].
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Piotrków
There are copies available to loan: sygn. 116304 (1 egz.)
Wypożyczalnia Bełchatów
There are copies available to loan: sygn. 33052, 33054, 33053 (3 egz.)
Wypożyczalnia Opoczno
There are copies available to loan: sygn. 37534 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again