Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(21)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
Placówka
Wypożyczalnia Piotrków
(6)
Wypożyczalnia Bełchatów
(8)
Wypożyczalnia Opoczno
(7)
Wypożyczalnia Tomaszów
(3)
Autor
Kolasińska-Morawska Katarzyna.
(2)
Baranowski Paweł (1981- )
(1)
Barzan Marcin
(1)
Becker Gary Stanley (1930-2014)
(1)
Berger Jonah
(1)
Bijak Wojciech
(1)
Bucki Piotr
(1)
Chojan Anna
(1)
Działo Joanna
(1)
Dziel Piotr
(1)
Gajewski Paweł (ekonomia)
(1)
Gala Kamil
(1)
Gasper Dorota
(1)
Godłów-Legiędź Janina
(1)
Gołąb Paweł (ekonomia)
(1)
Grabia Tomasz
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(1)
Janowicz-Lomott Marietta
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kornacka Ewa (prawo)
(1)
Kosuniak Justyna
(1)
Kotarbiński Jacek.
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Krajewska Anna (1942- )
(1)
Krajewski Stefan (1941- )
(1)
Kranas Grażyna.
(1)
Krzak Maciej
(1)
Kucharski Leszek (ekonomia)
(1)
Kurek Robert (ekonomia)
(1)
Kuryłowicz Łukasz
(1)
Kwiatkowska Walentyna
(1)
Kwiatkowski Eugeniusz (1947- )
(1)
Kwiecień Ilona (1973- )
(1)
Lisowski Jacek
(1)
Liwacz Andrzej
(1)
Malcherek Monika
(1)
Malcherek Monika.
(1)
Malinowska Katarzyna (prawo)
(1)
Mankiw N. Gregory
(1)
Matuszewska-Jagiełło Katarzyna
(1)
Małek Aleksandra
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Milewski Roman (1940-2001)
(1)
Monkiewicz Jan (1949- )
(1)
Monkiewicz Marek
(1)
Mozer Marek
(1)
Murphy Kevin Miles (1958-)
(1)
Orzechowski Michał (1975- ).
(1)
Patora Roman.
(1)
Piasecki Ryszard (1951- )
(1)
Piwowarski Radosław
(1)
Piłat Katarzyna
(1)
Rabiej Wojciech
(1)
Raczko Andrzej (1953- )
(1)
Revella Adele
(1)
Ringwelska-Ładak Daria
(1)
Rokicka Grażyna.
(1)
Samecki Paweł (1958- )
(1)
Sapała Marta.
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sawińska Agnieszka
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Sidorkiewicz Marta
(1)
Smoluk-Sikorska Joanna
(1)
Strupczewski Grzegorz
(1)
Sutherland Max.
(1)
Sylvester Alice K.
(1)
Taylor Mark P. (1958- )
(1)
Tokarz-Kocik Anna
(1)
Tomaszewska Ilona
(1)
Wawrzyniak Dariusz
(1)
Witkowska Janina (1952- )
(1)
Wodecki Andrzej
(1)
Zieliński Rafał
(1)
Łyskawa Krzysztof
(1)
Śliwiński Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(20)
angielski
(2)
Odbiorca
Studenci
(2)
Niepełnosprawni intelektualnie
(1)
Pośrednicy ubezpieczeniowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(13)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Prawo
(3)
Zakupy
(3)
E-konsumenci
(2)
Ekonomia
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informatyzacja
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Mikroekonomia
(2)
Teoria wyboru konsumenta
(2)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Big data
(1)
Blockchain
(1)
Chatbot
(1)
Decyzje
(1)
Dobra publiczne
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Ekonomia informacji
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Finanse publiczne
(1)
Globalizacja
(1)
Gwarantowanie emisji papierów wartościowych
(1)
Handel
(1)
Hotelarstwo
(1)
Inflacja
(1)
InsurTech
(1)
Internet
(1)
Internet rzeczy
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kryptowaluta
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing analityczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Minimalizm życiowy
(1)
Monopol
(1)
Motywacja
(1)
Nadzór ubezpieczeniowy
(1)
Nastolatki
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Oligopol
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Pieniądz
(1)
Podaż
(1)
Pokolenie (socjologia)
(1)
Pokolenie Z
(1)
Polacy
(1)
Polityka fiskalna
(1)
Popyt
(1)
Porównywarka ubezpieczeń
(1)
Postawy
(1)
Pośrednicy ubezpieczeniowi
(1)
Prawa konsumenta
(1)
Produkcja żywności
(1)
Przestępczość ubezpieczeniowa
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rynek
(1)
Rynek pracy
(1)
Rynek ubezpieczeniowy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Strefa euro
(1)
Stres
(1)
Styl życia
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Ubezpieczenia cybernetyczne
(1)
Ubóstwo
(1)
Usage-based insurance (UBI)
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Wymiana społeczna
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zaufanie
(1)
Zawodność rynku
(1)
Życie codzienne
(1)
Żywność ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Białoruś
(1)
Hiszpania
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Portugalia
(1)
Reykjavík (Islandia)
(1)
Ukraina
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Raport z badań
(4)
Monografia
(3)
Podręcznik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość i Zarządzanie / Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi ; T. 16, z. 9, cz. 2)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33636 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35875 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110512 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość i Zarządzanie / Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi ; T. 17, z. 11, cz. 2)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33943 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35845 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Opoczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32494 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain. *** „Książka pojawiła się w odpowiednim momencie i świetnie wpisuje się w obecne czasy pandemii. Przedłużająca się kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusiła wiele firm do przyjrzenia się cyfrowym aspektom marketingu. Rozmiar książki czyni z niej również świetny podręcznik dla praktykujących menedżerów”. Walter Viera, były przewodniczący International Council of Management Consulting Institutes „Niezwykle aktualny, a jednocześnie dalekowzroczny wgląd w technologie cyfrowe i ich możliwości transformacji praktyk biznesowych. Marketingowcy, którzy szybciej niż konkurenci zrozumieją, co z sobą niesie ten potencjał i podejmą odpowiednie działania, zapewnią swoim firmom trwałą przewagę rynkową”. George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii „Philip Kotler posiada niezrównaną zdolność nadawania klarowności przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marketingu. Zawsze doskonale wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma współautorami książki odważnie wplata cyfrową technologię w marketingowe myślenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na czasie i ponadczasowa”. Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College *** Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie - jego książki przetłumaczono na ponad dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach. Hermawan Kartajaya jest założycielem i prezesem MarkPlus, Inc. i jednym z „50 guru, którzy kształtują przyszłość marketingu” według Chartered Institute of Marketing z Wielkiej Brytanii. źródlo opisu: www.znak.com.pl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113113 (1 egz.)
Wypożyczalnia Opoczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35253 (1 egz.)
Wypożyczalnia Tomaszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45033 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szanse i ograniczenia rozwoju rynku żywności ekologicznej w Polsce / Joanna Smoluk-Sikorska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 136 stron : rysunki, tabele, wykresy ; 23 cm.
Rolnictwo ekologiczne jest uznawane za jeden z podstawowych elementów zrównoważonego rozwoju i tym samym za jeden z głównych czynników poprawy warunków gospodarowania i życia na terenach wiejskich. Polska ma stosunkowo duży potencjał rozwoju tej metody produkcji, jednak warunkiem dalszego jego wzrostu jest efektywnie funkcjonujący rynek żywności ekologicznej. Niniejsza książka koncentruje się na trzech sferach tego rynku: przetwórstwie, dystrybucji (głównie poprzez kanał specjalistyczny) oraz zachowaniach konsumentów ekożywności. Książka ta stanowi diagnozę obecnego stanu rynku żywności ekologicznej i wskazuje na jego główne problemy, determinanty i perspektywy dalszego rozwoju. Monografia omawia również zmiany, jakie zaszły na rynku ekożywności w ostatnim czasie i prezentuje rekomendacje dla jego uczestników oraz instytucji publicznych odpowiedzialnych za rozwój rolnictwa ekologicznego. [profinfo.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36848 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Opoczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33726 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Opoczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32492 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Opoczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32491 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mniej : intymny portret zakupowy Polaków / Marta Sapała. - Wydanie II. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Relacja, 2018. - 415, [1] strona ; 21 cm.
Nie pamiętam już, kiedy i dlaczego przyszło mi do głowy, że kluczem do codzienności może być portfel. Jego zawartość (bądź jej brak) i to, co się z nią robi. Piszę o tym, co się dzieje, gdy spróbuje się - na jakiś czas - radykalnie ograniczyć codzienną konsumpcję. Oskubać ją do tego, co naprawdę niezbędne. Tymczasowy zakupowy post, na podjęcie którego zdecyduje się kilkanaście gospodarstw domowych z całej Polski, stanie się też częścią mojej codzienności. Na dwanaście eksperymentalnych miesięcy. Na cały roczny cykl. Przez ten rok zaglądam do nie swoich portfeli, spiżarni, szaf i głów. Dowiaduję się, ile może kosztować przetrwanie, wykończenie mieszkania, zaproszenie na świat człowieka. Ile płacimy za poczucie bezpieczeństwa, szacunek, spokój. Jaka jest cena dostępu do zdrowia, wiedzy, czystego powietrza, wody, chlorofilu. Jak przeliczyć czas na pieniądze, pieniądze na przedmioty, przedmioty na relacje. Czy redukcja we wszystkich tych dziedzinach daje swobodę, a może wręcz przeciwnie - uwiera? Czy „mniej” w jednej dziedzinie oznacza „więcej” w innej? I dlaczego bilans między nimi nie chce się zgodzić? źródło opisu: www.lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111314 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28945 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mikroekonomia / N. Gregory Mankiw, Mark P. Taylor ; tłumaczenie Jarosław Sawicki. - Wydanie II zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2015. - 680 stron : tabele, wykresy ; 24 cm.
Jest to nowe wydanie popularnego podręcznika do nauki ekonomii, który stał się bestsellerem w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej. Podręcznik obejmuje wprowadzenie do ekonomii (w tym: dziesięć zasad ekonomii i krótki kurs nauki myślenia jak ekonomista) oraz pełny wykład mikroekonomii, uwzględniający kontekst europejski. Podręcznik cechuje przystępny język, a refleksja teoretyczna przeplata się z praktycznymi przykładami, ułatwiającymi studiowanie. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA. źródło opisu: www.empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113104 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Tomaszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44653 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35931 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Opoczno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35729 (1 egz.)
Wypożyczalnia Tomaszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe, zaktualizowane i rozszerzone wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika zawierającego prezentację podstawowych zagadnień współczesnej ekonomii, zarówno w skali makro, jak i mikro. Obok ujęć teoretycznych, odnoszących się do dorobku głównych nurtów teorii ekonomii, zawiera odwołania do rzeczywistości gospodarczej, zwłaszcza gospodarki polskiej okresu transformacji. W nowym wydaniu zostały zaktualizowane treści poszczególnych rozdziałów i zmieniony ich układ. Dodano także nowe rozdziały, w których m.in. omawiane są główne nurty ekonomii, zagadnienia związane z polityką pieniężną, integracją europejską i globalizacją. Do najważniejszych zalet podręcznika należą: przystępny język wykładu, który pozwala zarówno studentom, jak i szerszemu kręgowi czytelników, na zrozumienie podstawowych problemów współczesnej ekonomii; wykorzystywanie w minimalnym, niezbędnym stopniu ujęć algebraicznych; liczne ilustracje ułatwiające zrozumienie trudniejszych problemów; odniesienia do polskiej rzeczywistości gospodarczej, co zdecydowanie wyróżnia podręcznik na tle tłumaczonych opracowań zagranicznych autorów. Podręcznik może być wykorzystany przez studentów ekonomii i zarządzania, w zakresie przedmiotów: podstawy ekonomii, elementy ekonomii, mikroekonomia, makroekonomia, podstawy ekonomii społecznej, mikroekonomia i funkcjonowanie przedsiębiorstw. Zespół autorski tworzą pracownicy Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Warszawskiej oraz Narodowego Banku Polskiego. źródło opisu: www.empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piotrków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113105 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Bełchatów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34695, 35844 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej